Eurobest 2017: Walk ze srebrem za „Niewidzialnych”, brąz dla DDB&tribal i FCB Warsaw

W tegorocznej edycji konkursu reklamowego Eurobest agencja Walk zdobyła srebro (za projekt „Niewidzialni” dla Fundacji Kapucyńskiej), a srebra: DDB&tribal (za akcję „#Iwelcome-Live” dla Amnesty International) i FCB Warsaw (za projekt „Smart bell” dla Axa Polska).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Eurobest 2017: Walk ze srebrem za „Niewidzialnych”, brąz dla DDB&tribal i FCB Warsaw

Agencja Walk za projekt „Niewidzialni” dla Fundacji Kapucyńskiej otrzymała w Eurobest 2017 srebro w kategorii Druk i Publikacje. W ramach akcji wydano książkę, w której litery są widoczne tylko przy niskiej temperaturze.

DDB&tribal przyznano brąz w kategorii Promo & Activation za akcję „#Iwelcome-Live” dla Amnesty International

Za ten projekt agencja była też nominowana w kategorii Media.

FCB Warsaw za projekt „Smart bell” dla Axa Polska dostała brąz w kategorii Radio, a także była nominowana w kategorii Ochrona zdrowia i Innowacje.

W ramach projektu przygotowano dzwonek rowerowy, który dzięki technologii RDS emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę.

W konkursie za sieciową agencję roku uznano DDB Worldwide, która wyprzedziła McCann Worldgroup i Havas. Miano agencji roku przypadło Adam&Eve DDB z Londynu, a na dalszych miejscach znalazły się BETC z Paryża i &CO z Kopenhagi.

Niezależną agencją roku została Grabarz & Partners z Hamburga, drugie miejsce zajęła Jung von Matt (też z Hamburga), a trzecie - N=5 z Amsterdamu.

Z kolei za sieciowy dom mediowy roku uznano MEC (dalej w rankingu są Vizeum i UM). Natomiast tytuł reklamodawcy roku przyznano Intermarché.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

T-Mobile Polska przyciąga nowych klientów. Zysk w górę

T-Mobile Polska przyciąga nowych klientów. Zysk w górę

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Młodzieżowe Słowo Roku 2025. W finale "brainrot", "67", "skibidi"

Młodzieżowe Słowo Roku 2025. W finale "brainrot", "67", "skibidi"