Europejska kampania reklamowa D-Link

Firma D-Link rozpoczyna pierwszą w swojej historii europejską, prasową kampanię reklamową

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem jednolitej dla wszystkich rynków europejskich kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki wśród użytkowników sprzętu komputerowego. To również pierwszy krok na drodze do unifikacji działań marketingowych firmy w Europie. Przedstawiciele firmy nie kryją, że to posunięcie ma związek z rozszerzeniem Unii Europejskiej o 10 bardzo ważnych dla rozwoju rynku IT krajów.

Prasową kampanię wizerunkową przygotowała niemiecka agencja kreatywna 100 GRAD KOMMUNIKATION. Jej przewodnim mottem jest anglojęzyczne hasło: "Get into the flow". Nawiązuje do misji firmy: tworzenia prostej, przyjemnej i możliwie najtańszej komunikacji. Reklamy to połączenie emocjonalnych elementów graficznych i fotograficznych z wyszczególnieniem racjonalnych korzyści oferowanych przez urządzenia D-Linka.

W Polsce kampania reklamowa obejmuje główne tytuły branży komputerowej (m.in. Komputer Świat, CHIP, CD Action, PC World Komputer) oraz pisma specjalistyczne. Kampania rozpoczyna się w maju br. i planowana jest na kilka miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu