Europejskie floty zyskują dostęp do portalu internetowego poświęconego efektywności paliwowej

Goodyear Dunlop uruchamia nowy portal, aby pomagać flotom w poprawie parametrów ekonomicznych działalności przewozowej oraz zmniejszaniu wpływu na środowisko naturalne.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 Warszawa, 19 stycznia 2012 r. – W ramach kampanii wspierania flot transportowych w zwiększaniu efektywności prowadzonej przez nie działalności przewozowej, Goodyear Dunlop uruchamia stronę internetową: www.fleet-fuel-efficiency.eu zawierającą istotne informacje dla flot jak obniżać koszty i jak zmniejszać emisję dwutlenku węgla.

 Zgodnie z wynikami ankiety - przeprowadzonej w grupie ponad 400 firm (w tym również polskich) zarządzających flotami - prawie jedna trzecia (28%) z nich stwierdziła, że brak informacji uniemożliwia im zwiększanie efektywności poprzez oszczędności w zużyciu paliwa.

 Portal internetowy i strona w serwisie Twitter (@efficientfleet) zawierają najnowsze informacje branżowe na ten temat. Można tam znaleźć wskazówki firmy Goodyear Dunlop dla flot jak zwiększać ekonomiczność działalności, są również przedstawione dobre praktyki - studium przypadków w zakresie zarządzania flotami w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego.

 Portal www.fleet-fuel-efficiency.eu to także źródło wiedzy o najbliższym ‘Sympozjum ekonomiki jazdy w europejskim transporcie drogowym’ Goodyear Dunlop, które odbędzie się 25 stycznia br. w Brukseli. Europejscy ustawodawcy, eksperci przemysłowi i naukowcy zajmujący się tematyką transportu przekażą w Brukseli informacje o innowacjach, trendach w legislacji i badania, mogących pomóc firmom transportowym w podnoszeniu efektywności ich działalności transportowej oraz zmniejszaniu emisji CO2. Głównym prelegentem będzie Pan Siim Kallas, Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej i Komisarz unijny ds. transportu.

 “Pragniemy, aby nowy portal był forum dla flot z całej Europy, na którym będą mogły one uzyskać porady, pomoc i informacje jak zwiększać ekonomiczność swojej działalności” – powiedział Boris Stevanovic, Dyrektor Marketingu (Region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) opon ciężarowych Goodyear Dunlop Europe. 

 Informacje na temat badania: Firma Goodyear Dunlop Tires Europe podjęła się zbadania wyzwań, przed jakimi aktualnie stoją osoby zarządzające flotami pojazdów w Europie; przeprowadziła sondaż ilościowy od września do listopada 2011 r. na ponad 400 menedżerach europejskich flot transportowych, zajmujących się zarówno transportem długodystansowym, jak i regionalnym. Respondentom z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Włoch, Hiszpanii, Polski i Beneluksu zadano telefonicznie lub mailowo 20 pytań ilościowych dot. ich doświadczeń i opinii związanych z zarządzaniem efektywnością paliwową. Wyniki badania objęły różne przedsiębiorstwa z całego sektora: 60% flot składających się z 1-50 ciężarówek (te floty są najbardziej narażone na wzrost kosztów), 30% flot liczących 51-250 ciężarówek i 10% flot posiadających więcej niż 250 pojazdów ciężarowych. Pełne wyniki zostaną zaprezentowane podczas „Sympozjum ekonomiki jazdy w europejskim transporcie drogowym Goodyear Dunlop” 25 stycznia 2012 r.

Oferta Goodyear Dunlop Europe obejmuje ponad 400 różnych typów opon do pojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach. Wielu wiodących w świecie producentów pojazdów użytkowych montuje opony Goodyear jako wyposażenie oryginalne. Są wśród nich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo. Goodyear jest także dostawcą opon dla wszystkich największych producentów naczep. Dzięki ofercie Fleet First, w skład której wchodzą usługi TruckForce, ServiceLine 24h, pomoc drogowa, usługa Mobility, system internetowego zarządzania FleetOnlineSolutions oraz technologia Goodyear Retread, Goodyear może zaproponować najszerszy w branży zakres usług dedykowanych. 

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 54 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 73 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji