Udostępniona na facebookowym fanpage'u Eurosportu aplikacja „Głos Kibica Bundesligi” ma na celu promocję dwóch kwietniowych meczów Bundesligi, które prawdopodobnie zadecydują o tym, która drużyna zdobędzie tytuł mistrza Niemiec – spotkania Borussii Dortmund z Bayernem Monachium (transmisja na kanale Eurosport 2 - środa 11 kwietnia, godz. 20.00) oraz derbów Zagłębia Ruhry, czyli Schalke 04 Gelsenkirchen z Borussią Dortmund (sobota 14 kwietnia, godz. 15.30).
Zadaniem uczestników biorących udział w konkursie „Głos Kibica Bundesligi” jest przygotowanie najbardziej kreatywnej, ciekawej i angażującej zapowiedzi hitowych meczów Bundesligi. Zgłoszenia konkursowe publikowane są w interaktywnej gazecie, gdzie oprócz tekstu każdy uczestnik może także dodać odpowiednie zdjęcie. Do wygrania są nagrody w postaci koszulek klubowych Kuby Błaszczykowskiego, Roberta Lewandowskiego, Francka Ribéry’ego oraz zawodników drużyny Schalke 04 z ich autografami. Aplikacja daje także możliwość wydrukowania autorskiej zapowiedzi meczu w formie graficznej. Najbardziej popularne wśród użytkowników Facebooka prace osób biorących udział w konkursie będą ostatecznie oceniane przez jury konkursu.

To pierwsza aplikacja konkursowa oparta na mediach społecznościowych w wykonaniu polskiego oddziału Eurosportu. Autorem koncepcji konkursowej oraz organizatorem konkursu na zlecenie Eurosportu jest agencja faceAddicted, wybrana w toku porównania ofert.











