Eurozet podnosi cennik reklamowy Radia ZET i pakietów

Eurozet z początkiem kwietnia podnosi o 3,4 proc. ceny reklam w Radiu ZET. W związku z tym drożeją cenniki pakietów reklamowych obejmujących tę stację.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zmiany w ofercie reklamowej Eurozetu oprócz Radia ZET obejmują pakiety ZET Barometr, ZET Barometr+, ZET Barometr Young, ZET Total i Pakiet Niezależnych. Przypomnijmy, że do tego ostatniego dołączyły ostatnio stacje Fama Słupsk, Fama Wołomin i Katolickie Radio Płock (więcej na ten temat).

W paśmie komercyjnym 6:00-20:00 średnia cena 30-sekundowego spotu w Radiu ZET rośnie o 3,4 proc., a w poszczególnych pakietach od 2,8 do 3,9 proc.

Cenniki pozostałych stacji radiowych wchodzących w skład Grupy Eurozet pozostają niezmienione.

grafika

 

grafika

 

 

grafika

 

grafika

 

grafika

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska