Planeta.pl została podzielona na sekcje tematyczne, w których użytkownik znajdzie najważniejsze wiadomości z zakresu polityki, rozrywki, show-biznesu, a także bieżące informacje pogodowe czy ciekawostki z życia codziennego. Artykuły uzupełniają materiały multimedialne, takie jak wideo czy jednoodsłonowe galerie.
Szata graficzna Planeta.pl jest utrzymana w żółto-czarno-czerwonej kolorystyce, a poszczególne elementy, takie jak etykiety oznaczające treści ważne, pilne lub relacjonowane na żywo, ułatwiają czytelnikom orientację w serwisie i pozwalają szybko odnaleźć najważniejsze treści. Logotyp, wraz z prostym, przykuwającym wzrok liternictwem oraz żółtym podkreśleniem, jest odzwierciedleniem głównych cech serwisu: prostoty, bezpośredniości, szybkości przekazu oraz prezentowania najważniejszych informacji.

- Planeta.pl to nowy i wyjątkowy produkt w naszym portfolio, gdzie użytkownicy znajdą newsy z Polski i świata podane w przystępny i emocjonujący sposób. Przejrzysta struktura, przyjazny layout i intuicyjna nawigacja sprawią, że czytelnicy bez trudu odnajdą tu wszystko to, czego potrzebują. Naszym celem jest wejście z Planeta.pl do czołówki serwisów informacyjnych w Polsce - tłumaczy Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.
Serwis zaprojektowany został zgodnie z filozofią mobile first w technologii Responsive Web Design, tak aby użytkownicy mogli z niego korzystać na desktopie, tablecie, jak i smartfonie.
Za przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie nowej strony odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet.











