Euvic Digital wypromuje słuchawki Skullcandy

Euvic Digital (Grupa Euvic Performance) zajmie się przygotowaniem kampanii reklamowej słuchawek Skullcandy z portfolio OMT Group.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Euvic Digital wypromuje słuchawki Skullcandy

To kolejna współpraca Euvic Digital z OMT Group. Agencja była już odpowiedzialna za działania marketingowe dla marki Shokz.

Prowadzone działania dla marki Skullcandy, mają na celu zwiększenie świadomości marki, podkreślenie jej wyjątkowych walorów - dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb oraz zwiększenie sprzedaży.  Agencja zaplanowała kampanię efektywnie wykorzystującą różne kanały komunikacji (w tym SEM i media społecznościowe).  

- Celem prowadzonych działań jest zwiększenie sprzedaży produktów Skullcandy i Shokz – mówi Marta Maksymowicz, group account director w Euvic Digital. – Chcemy wprowadzić konsumenta na strony produktów, które mogą stać się dla niego przewodnikami do nowego, lepszego świata dźwięku - dodaje. 

Współpraca między OMT Group, a Euvic Digital oparta jest na długoterminowej strategii marketingowej. Agencja zaangażowana jest w tworzenie i realizację strategii reklamowej marek Skullcandy i Shokz, zapewniając ciągłą optymalizację i monitorowanie wyników kampanii.

Skullcandy to marka produkująca całą gamę słuchawek - nausznych, wokółusznych, dousznych, true wireless, dokanałowych czy gamingowych Zarówno dla Shokz, jak i Skullcandy grupa OMT jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"