Euvic Digital z kolejną kampanią dla marki Logitech

Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) prowadzi kolejną kampanię z influencerami dla marki Logitechi zestawu Signature Slim.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Euvic Digital z kolejną kampanią dla marki Logitech
fot. Instagram/Olcyk

Działania prowadzone są we współpracę z Olcyk, Magdalena Ol, Lesław Dzik, influencerami, których codzienność związana jest z pracą przy komputerze i tworzeniem treści w mediach społecznościowych.

Działania mają ma na celu zaprezentowanie nowego wymiaru komfortu i efektywności pracy dzięki produktom Logitech. Influencerzy dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z używaniem zestawu Signature Slim.

Aby podkreślić aspekt współpracy i wymiany doświadczeń, influencerzy przekazywali sprzęt kolejnej osobie, oznaczając ją i kierując na jej profil. Zwieńczeniem akcji będzie post ostatniego influencera ogłaszający konkurs, w którym uczestnicy będą mieli szansę zgarnąć atrakcyjne nagrody od marki Logitech.  Za kampanię po stronie Euvic Digital odpowiadają Nastazja Dessoulavy-Ardyn i Paulina Klecz. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech