Przetarg KPRM dotyczył produkcji spotów telewizyjnych, radiowych i internetowych oraz wystąpień przedstawiciela administracji państwowej na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera.
W odpowiedzi na to postępowanie do KPRM wpłynęło 13 ofert. Złożyły je takie firmy, jak: Kore, Flota Filmowa, Joho, AWX, Molecular Worldwide, Euvic Media, Stor9, Five Media, Graffiti Films, Film Fiction, HighTide Pictures, Houdini Film oraz konsorcjum firm Trygon i agencji reklamowej DSK.
Kancelaria premiera do współpracy wybrała Euvic Media. Umowa o współpracy ma zostać zawarta na rok.
Spoty i wystąpienia mają za zadanie informować obywateli o działaniach rządu, w tym o realizowanych przez rząd programach rządowych. WAgencji będą zlecane produkcje spotu telewizyjnego i internetowego długości od 15 s. do 90 s., spotu radiowego o długości od 15 s. do 60 s., spotu internetowego o długości do 240 s. oraz wystąpienia o długości do 20. minut. Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok. Budżet, jaki na ten cel przeznaczy KRPM to 1,23 mln zł.












