Trwający od niespełna miesiąca przetarg kancelarii premiera dotyczy przeprowadzenia w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych kampanii informacyjnych realizowanych przez KPRM.
Oferty w nim złożyło sześć agencji. Każda miała zaproponować prowizję (w proc.) za kampanię o budżecie brutto zł: 10 000 zł, /50 000 zł, / 100 000 zł, / 200 000 zł, / 300 000 zł, / 500 000 zł.
Najniższą prowizję zaproponowała agencja Euvic Media - 0,01 proc. Sigma Bis (wspólna agencja PZU i PKN Orlen) wskazała prowizję w wysokości 0,47 proc., Cityboard Media - 2,65 proc., Mastermind Media - 7,99 proc., Tarraya - 9,99 proc., Aplan Media - 10,90 proc.
Jak podaje kancelaria premiera, celem zaplanowanych przez nią kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mateusz-morawiecki-facebook-fanpage-donald-tusk,7169715086722689a ##
Budżet tych działań wynosi 800 tys. netto (bez VAT). Zwycięska firma będzie pracować dla KPRM do 26 grudnia br.











