Przetarg dotyczył publikacji artykułów sponsorowanych w prasie drukowanej oraz w wydaniach drukowanych zapisanych w formacie pdf do kampanii informacyjno-promocyjnych, w formie m.in.: artykułów prasowych i prasowych materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym.
Artykuły te mają być publikowane m.in. w prasie rolniczej, dziennikach ekonomicznych, dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach i prasie regionalnej.
Do przetargu zgłosiły się 3 firmy: agencja Euvic Media (złożyła ofertę z ceną 304,2 tys. zł), należąca do PZU i Orlenu agencja Sigma Bis (z ceną 257,8 tys. zł) oraz Biuro Reklamy Gazet Lokalnych (z ceną 499,5 tys. zł). Resort do współpracy wybrał Euvic Media.
Ministerstwo Rolnictwa w ostatnim czasie rozstrzygnęło przetarg na obsługę jego kampanii reklamowych w internecie - wygrała go Fabryka Marketingu.












