Do przetargu zgłosiły się Havas Media, Euvic Media, Media Group, Five Media i re58 (dawna Sigma Bis).
Kancelaria premiera do współpracy wybrała agencję Euvic Media.
Kuriozalnie niskie prowizje
W prowadzonym przez KPRM przetargu Havas Media zaproponował 0,01 proc. prowizji i kwotę 0,01 zł za badanie świadomości społecznej. Euvic Media chciał prowizji na poziomie 0,01 proc. i 22 140 zł za badanie świadomości społecznej.
Media Group zaproponował 0,25 proc. prowizji i 80 tys. zł za badanie, Five Media – prowizję w przedziale od 0,03 proc. do 1,34 proc. (w zależności od budżetu kampanii) oraz 40 tys. zł za badanie. Oferta re58 to 0,01 proc. prowizji i 12,30 zł za badanie świadomości społecznej.
By zobrazować kuriozalność tak niskich prowizji, wystarczy proste wyliczenie: 0,01 proc. z 2,214 mln zł budżetu (tyle KPRM zamierza przeznaczyć na zaplanowane działania) to zaledwie 221,4 zł (za rok współpracy).

Roczna umowa. Budżet: ponad 2 mln zł
Celem zaplanowanych przez KPRM kampanii w social mediach będzie informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Grupą docelową każdej kampanii jest ogół społeczeństwa, a w szczególności potencjalni beneficjenci programów rządowych i konkretne grupy docelowe, w zależności od potrzeb, np.: firmy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz kluczowi menadżerowie dużych przedsiębiorstw, osoby 50+, osoby z niepełnosprawnościami, ludzie młodzi do 30 roku życia, wchodzący lub powracający na rynek pracy, młode małżeństwa i rodzice małych dzieci, osoby zamieszkujące małe miejscowości i wsie, osoby korzystające z publicznej służby zdrowia, studenci uczelni wyższych.











