Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion pierwszy raz wspólnie promują adidasa
Ruszyła kampania reklamowa promująca kolekcję Statement adidas women. Po raz pierwszy wystąpiły w niej wspólnie trzy ambasadorki marki - trenerka Ewa Chodakowska oraz blogerki modowe - Jessica Mercedes i Maffashion.
W ramach kampanii przygotowano spot, który ambasadorki opublikowały w swoich kanałach społecznościowych. To jeden z elementów promocji kolekcji Statement adidas Women. Przeznaczona jest dla "silnych, kreatywnych kobiet, które mają odwagę realizować swoje pasje".
Wyświetl ten post na Instagramie.
Już jest! Trzy ambasadorki, trzy charaktery i trzy stylizacje w najnowszej reklamie dla @adidasWomen! Jestem tuuuuuurbo podekscytowana 💪🏼🔥 Dzięki @chodakowskaewa i @jemerced - łączymy siły! A to wszystko z okazji premiery nowej kolekcji Statement! PS Kochani! Dajcie znać jak Wam się podoba! #createdwithadidas #heretocreate #adidastraining I am honoured to be part of Adidas campaign! Thank you for having me. #Adidaswoman this is for you, Ladies!
Post udostępniony przez Julia Kuczynska (@maffashion_official) Lis 7, 2018 o 12:07 PST
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Have you seen the new @adidasWomen video? It’s the first time ever that adidas gave us the ultimate opportunity to work together with @chodakowskaewa and @maffashion_official 🖤 One video, three female creators, three passions and three outfits. New Statement Collection is curated for you, inspired by creators! #createdwithadidas #heretocreate #adidastraining #adidaswomen
Post udostępniony przez Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced) Lis 7, 2018 o 12:21 PST
Wyświetl ten post na Instagramie.
JUŻ JEST! Nowe video dla @adidasWomen! Trzy ambasadorki adidas w Polsce, trzy stylizacje, trzy różne charaktery PIERWSZY RAZ RAZEM z okazji premiery kolekcji Statement - dzięki @jemerced i @maffashion_official. Jest MOC! 💪 💪 💪 Jesteśmy różne.. ale łączy nas pasja ! 🔥🔥🔥 #createdwithadidas #heretocreate #adidastraining #adidaswomen
Post udostępniony przez Ewa Chodakowska Fitness Expert (@chodakowskaewa) Lis 7, 2018 o 12:09 PST
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Liquid Thread, za produkcję odpowiada dom produkcyjny High Noon, natomiast komunikacją zajmuje się agencja Tailor Made PR.