Ewa Chodakowska w kampanii kosmetyków Adidas (wideo)

Adidas rozpoczął globalną kampanię „Get ready!”reklamującą  kosmetyki dla kobiet i mężczyzn. W Polsce akcja przebiega pod hasłem „Mistrzostwo zaczyna się od przygotowania!”, a jej twarzą jest trenerka fitness Ewa Chodakowska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ewa Chodakowska jest ambasadorką damskiej linii kosmetyków Adidasa, natomiast kosmetyki dla mężczyzn w kilku krajach promuje brazylijski piłkarz Frederico Chaves Guedes.

W ramach akcji co tydzień na stronie adidas.com/getready publikowany jest nowy film, w którym Chodakowska zachęca internautów do zaangażowania się i podaje konkretne wyzwanie. Każdy, kto odpowie na nie, publikując zdjęcie lub wideo, zyskuje szansę na nagrodę.

Ewa Chodakowska została ambasadorką marki Adidas w ub.r.

grafika

Obecny konkurs, zaplanowany do 1 czerwca, wspierają reklamy w telewizji, prasie (11 najważniejszych pism kobiecych), internecie, na outdoorze i w sklepach.

Adaptacją globalnych reklam i przygotowaniem materiałów z Ewą Chodakowską zajęła się agencja 4Frame.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+