W Bazgrole Ewa Wielgórska będzie odpowiedzialna za realizację strategii agencji, pozyskiwanie nowych kluczowych klientów oraz współpracę z nimi. - Współpracowaliśmy już kiedyś i szanuję szczególne doświadczenia zawodowe Ewy: pracy na styku mediów internetowych i projektów komercyjnych z klientami. Te unikalne kompetencje pomogą naszej nowej agencji dynamicznie się rozwijać - przekonuje Piotr Stasiak, partner zarządzający w firmie.
Agencja Bazgroł działa od kilku tygodni, została uruchomiona przez agencję reklamową PZL.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piotr-stasiak-bazgrol-uzupelni-dzialalnosc-pzl-w-internecie-bez-ktorego-nie-da-sie-planowac-duzych-kampanii ##
Ewa Wielgórska poprzednio przez cztery lata pracowała w Grupie Onet-RASP. Odpowiadała za rozwój, oglądalność i przychody serwisu Forbes.pl, kierowała wprowadzeniem do jego oferty platformy reklamy natywnej „Marki Mówią”. Ponadto brała udział w opracowywaniu założeń reklamy natywnej dla całej Grupy Onet-RASP.

Wcześniej, w latach 2008-2012, pracowała w Presspublice (obecnie działającej jako Gremi Media). Najpierw była redaktorem internetowych serwisów ekonomicznych, a potem product managerem platformy eGazety.











