ExxonMobil stawia na BBDO i UM

Koncern paliwowy ExxonMobil przekazał swój globalny budżet kreatywny agencji BBDO (Omnicom), a obowiązki w zakresie globalnego planowania i zakupu mediów powierzył domowi mediowemu Universal McCann (Interpublic Group).

km
km
Udostępnij artykuł:

Równolegle, ale oddzielnie toczone postępowania przetargowe na oba budżety trwało od października ubiegłego roku. BBDO w finałowej fazie pokonała agencje DDB i McCann Erickson, a Universal McCann w pokonanym polu zostawił domy mediowe OMD i MPG.

ExxonMobil w skali globalnej przeznacza na promocję w mediach około 300 milionów dolarów rocznie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele