Zaplanowane przez Fabrykę Broni "Łucznik" działania reklamowe mają pobudzić zainteresowanie jej wyrobami, głównie bronią palną wśród użytkowników cywilnych. Mają również zwiększyć świadomość grup docelowych odnośnie procesu projektowania i powstawania nowych konstrukcji na rynku uzbrojenia oraz zwiększyć świadomość i zbudować kulturę obsługi nowoczesnych jednostek broni.
Ich celem będzie także zwiększenie rozpoznawalności marki oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku wśród kluczowych grup docelowych, wśród których są klienci indywidualni, instytucjonalni, społeczeństwo zainteresowane bieżącymi wydarzeniami z zakresu gospodarki).
Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie kompleksowej i spójnej koncepcji kreatywnej oraz wykonawczej kampanii wizerunkowej, produkcja materiałów, realizacja kampanii, produkcja i postprodukcja reklam.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (30 proc.) i koncepcja (70 proc.).
Fabryka Broni nie podaje na obecnym etapie budżetu ani terminu realizacji kampanii.











