Fabryka Broni "Łucznik" wybiera agencję do kampanii wizerunkowej

Fabryka Broni "Łucznik" zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację kampanii, której celem ma być m.in. wzrost zainteresowania bronią palną wśród użytkowników cywilnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zaplanowane przez Fabrykę Broni "Łucznik" działania reklamowe mają pobudzić zainteresowanie jej wyrobami, głównie bronią palną wśród użytkowników cywilnych. Mają również zwiększyć świadomość grup docelowych odnośnie procesu projektowania i powstawania nowych konstrukcji na rynku uzbrojenia oraz zwiększyć świadomość i zbudować kulturę obsługi nowoczesnych jednostek broni.

Ich celem będzie także zwiększenie rozpoznawalności marki oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku wśród kluczowych grup docelowych, wśród których są klienci indywidualni, instytucjonalni, społeczeństwo zainteresowane bieżącymi wydarzeniami z zakresu gospodarki).

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie kompleksowej i spójnej koncepcji kreatywnej oraz wykonawczej kampanii wizerunkowej, produkcja materiałów, realizacja kampanii, produkcja i postprodukcja reklam.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (30 proc.) i koncepcja (70 proc.).

Fabryka Broni nie podaje na obecnym etapie budżetu ani terminu realizacji kampanii. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele