Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group i dsk z Effective Media Solutions walczą w przetargu GIOS

O zlecenie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska na realizację kampanii mającej wzmocnić świadomość środowiskową społeczeństwa walczy pięć agencji: Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd Interactive, Media Group oraz agencja reklamowa dsk wspólnie z Effective Media Solutions. Budżet GIOS to 5,32 mln zł brutto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group i dsk z Effective Media Solutions walczą w przetargu GIOS
fot. WM

Fabryka Komunikacji Społecznej złożyła ofertę z ceną 3,89 mln zł, Media Group – 3,92 mln zł, ClickAd – 4,43 mln zł, a konsorcjum dsk i Effective Media Solutions – 4,76 mln zł.

Budżet, jaki na zaplanowane działania chce przeznaczyć GIOS wynosi 5,32 mln zł brutto.

Kampania ma obejmować telewizję, prasę i internet. Jej celem ma być wzmocnienie świadomości środowiskowej społeczeństwa. Prowadzona ma być w kilku etapach, do 4 grudnia br. włącznie.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"