Face it zrzeszona w sieci agencji Unified Strategies Public Relations Network

Warszawska agencja Face it! dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network (USPR), międzynarodowej sieci profesjonalistów branży public relations i komunikacji marketingowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Face it zrzeszona w sieci agencji Unified Strategies Public Relations Network

Agencja Face it! wspiera swoimi kompetencjami agencje należące do USPR. Jednocześnie korzysta z know-how wszystkich należących do sieci specjalistów w zakresie strategii komunikacji social mediów, analityki, content marketingu, zakupu mediów, komunikacji B2B i B2C czy komunikacji kryzysowej.

- Uznaliśmy, że przystąpienie do międzynarodowej sieci zrzeszającej agencje ze Stanów Zjednoczonych, Kanady i Wielkiej Brytanii pozwoli nam jeszcze lepiej reagować na potrzeby komunikacyjne naszych klientów, by zapewnić im najbardziej efektywną obsługę PR - mówi Joanna Adamiak, prezes zarządu agencji Face it!

Unified Strategies Public Relations Network zrzesza 60 członków z Ameryki Północnej i Europy. Została założona przez Susan Hamburg z Susan Hamburg Marketing and Public Relations Consultants w Orlando oraz Boba Schiersa, założyciela RAS Associates Public Relations w Filadelfii.

Agencja Face it! obecnie obsługuje m.in. sieć kinową Cinema City, kanały telewizyjne: France 24, ARTE, Romance TV, Motowizja, przedszkola Pomarańczowa Ciuchcia, szkołę Gaudeamus, dystrybutora filmowego Galapagos, biuro podróży Almatur. W gronie klientów firmy są też ISIC Polska, Super Prezenty, Szybkie Metamorfozy, Prelios czy Sun & Snow.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie