PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Katarzyna Sosińska stawia na własną markę w PR
Katarzyna Sosińska stawia na własną markę w PR
Polska Spółka Gazownictwa chce zatrudnić agencję PR
Polska Spółka Gazownictwa chce zatrudnić agencję PR
Polska marka modowa klientem agencji Big Picture
Polska marka modowa klientem agencji Big Picture
Portal Wirtualne Media z nagrodą Lwy PR od Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Portal Wirtualne Media z nagrodą Lwy PR od Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Rusza program mentoringowy dla studentów PR
Rusza program mentoringowy dla studentów PR
Polskie projekty z szansami na SABRE Awards
Polskie projekty z szansami na SABRE Awards
Jak PR pomaga docierać do dzisiejszego konsumenta? Debata Wirtualnemedia.pl
Jak PR pomaga docierać do dzisiejszego konsumenta? Debata Wirtualnemedia.pl
Potrzebna agencja PR dla Polskiej Grupy Energetycznej
Potrzebna agencja PR dla Polskiej Grupy Energetycznej
Koniec z AVE? Powstał nowy standard ilościowego mierzenia skuteczności kampanii PR
Koniec z AVE? Powstał nowy standard ilościowego mierzenia skuteczności kampanii PR
Startuje konkurs PR Wings
Startuje konkurs PR Wings
24/7 Communication bez trzech czwartych zysku. „Transformacja i skalowanie biznesu”
24/7 Communication bez trzech czwartych zysku. „Transformacja i skalowanie biznesu”
Hill & Knowlton w Polsce to teraz Burson
Hill & Knowlton w Polsce to teraz Burson
W public relations zarabia się coraz lepiej. Prawie 18 tys. na dla dyrektorów
W public relations zarabia się coraz lepiej. Prawie 18 tys. na dla dyrektorów
Michał Pułka szefem PR w Wills Integrated
Michał Pułka szefem PR w Wills Integrated
PGE wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy
PGE wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy
WPP łączy agencje BCW i Hill & Knowlton w Burson