Polscy internauci półtorej godziny dłużej na Facebooku, Instagram i Blogspot ze spadkami

W styczniu spore spadki odwiedzalności zanotowały Instagram i Blogspot, natomiast mocno wzrosły wyniki LinkedIn i Siepomaga.pl. Na liderującym zasięgowo Facebooku średni czas korzystania wydłużył się o prawie półtorej godziny, platforma zbliżyła się pod tym względem do TikToka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl Facebooka, jako serwis www i aplikację mobilną, w styczniu br. odwiedziło 26,54 mln polskich internautów, co przełożyło się na 89,43 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie średnio 18 godzin, 27 minut i 24 sekundy.

Na prawie godzinę dłużej przyciągał polskich internautów TikTok - 13,74 mln użytkowników korzystało z niego przeciętnie po 19 godzin, 21 minut i 38 sekund.

Z kolei po przeszło cztery godziny odwiedzający spędzili na Instagramie i Snapchacie. Pierwszy zanotował 16,24 mln użytkowników, 54,72 proc. zasięgu oraz 4 godziny, 38 minut i 51 sekund przeciętnego czasu korzystania, a drugi - 5,89 mln użytkowników, 19,84 proc. zasięgu oraz 4 godziny, 15 minut i 26 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/weryfikacja-profil-facebook-instargram-ile-kosztuje-meta-verified-cena-jak-zrezygnowac ##

Na Twitterze 9,92 mln polskich internautów (33,41 proc. zasięgu) spędziło średnio po 65 minut i 19 sekund. Pinterest przyciągnął 7,82 mln użytkowników (26,34 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 52 minuty i 31 sekund, natomiast blogi w domenie Blogspot.com odwiedziło 6,34 mln internautów (21,35 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 3 minuty i 55 sekund.

LinkedIn zanotował 5,52 mln polskich użytkowników, 18,61 proc. zasięgu oraz 17 minut i 26 sekund średniego czasu korzystania, a Wykop - 3,93 mln odwiedzających, 13,23 proc. zasięgu oraz 20 minut i 36 sekund średniego czasu. Zestawienie zamyka służący do zbiórek charytatywnych serwis Siepomaga.pl, na którym każdy z 3,31 mln internautów (11,16 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 4 minuty i 52 sekundy.

grafika

Na Facebooku miesiąc do miesiąca przy spadku liczby użytkowników o 163,9 tys. (0,6 proc.) średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o godzinę, 24 minuty i 2 sekundy, czyli 8,2 proc. W tej drugiej statystyce platformie udało się odrobić dużą część straty do TikToka, który zyskał 254,5 tys. internautów (1,9 proc.) oraz 18 minut i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania (1,6 proc.).

Instagram bez prawie miliona użytkowników

Za to Instagram stracił 994,7 tys. odwiedzających (5,8 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego zwiększył się o 37 minut i 27 sekund (15,5 proc.). Inaczej zmieniły się wyniki Wykopu: liczba użytkowników poszła w górę o 675 tys. (20,8 proc.), a średni czas zmalał o 4 minuty i 45 sekund (18,7 proc.).

Odwiedzalność Twittera, Pinterestu i Snapchata zmieniła się nieznacznie. Pierwszy zanotował spadek o 3,7 tys. użytkowników (0,04 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 61 sekund (1,6 proc.), drugi zyskał 73,2 tys. odwiedzających (0,9 proc.) oraz 4 minuty i sekundę średniego czasu (8,3 proc.), a w trzecim przy spadku o 53,9 tys. użytkowników (0,9 proc.) średni czas korzystania wydłużył się o 14 minut i 17 sekund (5,9 proc.).

Mocniej zwiększyły się wyniki dwóch innych platform. LinkedIn zyskał 653,7 tys. użytkowników (13,4 proc.) oraz minutę i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania (8,6 proc.), a Siepomaga.pl - 766,9 tys. internautów (30,1 proc.) i 29 sekund przeciętnego czasu (11 proc.).

Natomiast na blogach w domenie Blogspot.com ubyło 464 tys. internuatów (6,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 28 sekund (27,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące