Wydawać by się mogło, że nabycie tego typu inwestycji nie ma większego sensu dla Facebooka. Jaki bowiem firma z Menlo Park miałaby interes w wykorzystaniu technologii gogli wirtualnej rzeczywistości na swojej platformie social media? Mark Zuckerberg w swoim oświadczeniu tłumaczy, że ma to związek z wprowadzeniem nowych aplikacji mobilnych, gdzie tego typu wynalazek z pewnością znajdzie zastosowanie. Przytacza również wiele hipotetycznych przykładów wykorzystania gogli, takie jak spotkania ze znajomymi z drugiego końca świata, uczestnictwo w wykładach, itp.
Póki co są to jednak na razie spekulacje, a na namacalne efekty tej współpracy zapewne przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. Pojawiają się już jednak głosy krytyki, zazwyczaj od osób które pomogły w rozwoju projektu na Kickstarterze. Sprzęt, który został w zamierzeniu wyprodukowany do rozwoju rzeczywistości wirtualnej w grach, zostanie bowiem wykorzystany do szerszych celów komercyjnych.

Nie oznacza to jednak, że Oculus Rift nie będzie użytkowany w pierwotnym celu – twierdzi Bartłomiej Pałacki, Social Media Manager GRUPA 365NET – Społeczność graczy powinna być spokojna co do tego, bowiem rozrywka to tylko jedna z wielu korzyści, które mogą być zapewnione przez to urządzenie. Zuckerberg zwyczajnie znalazł szersze zastosowanie dla tego przełomowego wynalazku.O ile można dywagować w przypadku WhatsApp, czy nie zaszkodzi mu gigant z Doliny Krzemowej, o tyle można być spokojnym, że w przypadku Oculus Rift się to nie zdarzy. Facebook dzięki swojemu kapitałowi oferuje przede wszystkim rozwój tej technologii, dzięki czemu innym producentom podobnych urządzeń trudno będzie wyrównać ten wyścig. Z drugiej strony, Mark Zuckerberg w końcu odważył się na wyjście poza schemat, a jeśli to co z tego wyniknie zostanie przez niego dobrze rozegrane, być może artykuły i doniesienia na temat rychłego końca Facebooka przestaną być zasadne.

GRUPA 365 NET
to innowacyjna grupa działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
NR1WINTERNECIE.pl
to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.
Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl
http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net











