O nowej opcji która pojawiła się na Facebooku poinformowali w internecie użytkownicy serwisu. W komunikacie skierowanym do redakcji Social Media Today firma potwierdziła, że prowadzi ograniczone na razie testy rozwiązania, które pozwala stronom na dołączanie do grup funkcjonujących na Facebooku.
O możliwości dołączania stron do grupy decyduje wyłącznie jej twórca lub administrator, ma on też pełną kontrolę nad tym jakie strony zostaną dopuszczone do konkretnej społeczności.

Dzięki nowej opcji marki czy wydawcy prowadzący własne strony na Facebooku otrzymają możliwość uczestniczenia w grupach, komentowania zamieszczanych tam wpisów oraz dodawania własnych treści.
Jak wyjaśnia Facebook już wcześniej pojawiła się możliwość tworzenia grup przez strony. Teraz dzięki nowej funkcji zyskają one nową możliwość interakcji z użytkownikami czy budowania świadomości marki wśród internautów o sprecyzowanych zainteresowaniach.
Facebook zaznacza, że na razie prowadzone są jedynie próby nowej opcji, a jej szerokie wprowadzenie będzie zależało od reakcji użytkowników i oceny przydatności planowanej funkcji.











