Facebook testuje system nagradzania użytkowników usługi Places

Facebook prowadzi testy nowego systemu o nazwie 'Facebook Deals', który będzie nagradzał aktywnych użytkowników usługi Facebook Places - donosi serwis All Facebook.

km
km
Udostępnij artykuł:

Facebook Places to uruchomiona w sierpniu tego roku usługa oparta na lokalizacji, która umożliwia członkom najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie dzielenie się za pomocą urządzeń mobilnych aktualnym miejscem swojego położenia (więcej na ten temat).

All Facebook dotarł do kopii wiadomości e-mail wysłanej przez Facebooka do jednego z partnerów, z którym testowany jest system 'Facebook Deals'. Polega on na tym, że użytkownik portalu może otrzymać od sklepu czy restauracji darmowy produkt jeśli zamelduje się w danym lokalu i oznaczy obecność określonej liczby swoich znajomych.

grafika

Nie wiadomo czy Facebook pobiera opłaty od firm uczestniczących w testach. Z pewnością system może zachęcić większą liczbę użytkowników do korzystania z usługi Places. Sam portal w krótkim oświadczeniu poinformował, że nie komentuje tego typu spekulacji. Z kolei All Facebook określa osobę, od której otrzymał kopię e-maila, jako "wysoce wiarygodną", dodając że pracuje ona dla dużej agencji interaktywnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii