Najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie zaprezentował zestawienie 10 tematów, które w 2010 roku najszybciej zyskiwały na popularności w aktualizacjach profili użytkowników.
Na pierwszym miejscu listy znalazł się termin "HMU". To akronim wyrażenia "hit me up", dodawany przez internautów do wiadomości gdy są gotowi do spotkania ze swoimi znajomymi z Facebooka. Jeszcze w 2009 roku skrót ten rzadko pojawiał się na stronach serwisu, ale już w roku obecnym jego użycie rosło o 75 proc. miesięcznie, a końcem lata był on wpisywany 80 tys. razy dziennie.

Dużą popularnością wśród użytkowników Facebooka cieszył się piłkarski mundial w RPA. Hasło "World Cup" znalazło się na drugim miejscu listy - w dniu meczu otwarcia i finału było wymieniane odpowiednio 1,5 i 1,3 miliona razy. Do tego dochodzą niezliczone ilości wzmianek o poszczególnych drużynach i piłkarzach.
Ostatnie miejsce na podium należy do terminu "Movies", a najczęściej dyskutowanymi filmami przez członków portalu były w kolejności: "Toy Story 3", "Saga Zmierzch: Zaćmienie", "Incepcja", "Alicja w Krainie Czarów" i "Iron Man 2".

Na kolejnych miejscach znalazły się: "iPad and iPhone 4", "Haiti" (1,8 tys. postów na minutę na drugi dzień po trzęsieniu ziemi), "Justin Bieber" (najczęściej wymieniany 12 września - debiut nastoletniej gwiazdy na gali MTV Video Music Awards), "Games on Facebook", "Mineros/Miners", "Airplanes" i "2011".












