Serwis społecznościowy testował tę funkcję już od miesiąca (czytaj więcej na ten temat). Reklamodawcy mieli dostać informację że reklamy w wyszukiwarce wyszły z fazy testów i są już pełnoprawnym elementem Facebooka.
Przy linkach sponsorowanych w wyszukiwarce każdy użytkownik będzie mógł kliknąć „x” by ukryć daną propozycję i napisać, czemu mu się ona nie podoba.

Facebook zapewnia, że reklamy pojawiające się w wyszukiwarce mają być związane z wyszukiwanym hasłem. Ponadto, serwis narzucił reklamodawcom pewne ograniczenia. Propozycje sponsorowane mogą pojawiać się tylko przy hasłach odnoszących się do jakiejś istniejącej na Facebooku strony – nie zadziałają z pojedynczymi słowami. Muszą także działać wewnątrz serwisu – linki nie mogą prowadzić na zewnątrz FB.
- Szukając rzeczy na Facebooku, użytkownicy otrzymają połączenie tradycyjnych wyników i linków sponsorowanych. Zrobimy co w naszej mocy, by wyszukiwane pozycje były istotne i dobrze dobrane. - napisał Facebook w oświadczeniu dla AllFacebook.











