Platforma Watch została testowo uruchomiona przez Facebooka na początku sierpnia br. i na razie w ograniczonym zakresie jest dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych. W założeniach znajdą się na niej oryginalne treści wideo przygotowane specjalnie dla Facebooka przez zewnętrznych wydawców i producentów.
Teraz pojawiła się krótka lista pierwszych wydawców, którzy zadebiutują na Watch z nowymi pozycjami przygotowanymi z myślą o Facebooku. Wszystkie mają charakter dokumentalny, poradnikowy lub lifestylowy.
Stacja National Geographic przewidziała na początek 3 produkcje: „We’re Wired That Way” – popularnonaukowy program wyjaśniający interesujące kwestie dotyczące zachowań ludzi, a także „Which Extreme Animal Am I?” i „Safari Live”.
Business Insider za pośrednictwem należącej do niego marki Insider zacznie nadawać na Watch kulinarny program poświęcony serom „The Great Cheese Hunt” oraz „It’s Cool, But Does It Really Work?” – show przedstawiający ciekawe technologie i gadżety.

Attn zaprezentuje pierwsze odcinki „We Need to Talk” – psychologicznego programu poradnikowego oraz „Health Hacks” z Jessicą Albą w roli głównej.
Hearst zadebiutuje z programem „Wiki What?” dotyczącym Wikipedii, a także z popularnonaukowym „Untangled”.
Najwięcej premier przygotował kulinarny kanał Tastemade, który przedstawi poświęcone jedzeniu i kuchni produkcje „Safe Deposit,” „Struggle Meals,” „Food to Die For” oraz „Kitchen Little”
Na razie nie wiadomo kiedy platforma Watch zostanie udostępniona globalnie na Facebooku ani którzy wydawcy pojawią się na niej w przyszłości ze swoimi produkcjami.











