Internauci z Chin mogą wchodzić na Facebooka przez ich ojczystądomenę zh-cn.facebook.com. W serwisie czeka na nich wybórtradycyjnej albo uproszczonej chińskiej wersji językowej. W tymsamym czasie popularny serwis językowy stał się dostępny także porosyjsku, portugalsku, czesku, katalońsku i fińsku.
Uruchomienie przez Facebook chińskiej wersji językowej oznaczawejście na największy, składający się z 221 mln użytkowników rynekinternetowy. Serwis będzie na nim rywalizował z tamtejszymiportalami społecznościowymi, takimi jak Xiaonei, oraz MySpace'em,który jest dostępny po chińsku od kwietnia ubiegłego roku. ZnacznieChin dla witryn tego typu jest tym większe, że w przeciwieństwie dopaństw europejskich i Stanów Zjednoczonych liczba internatuów w tymkraju nadal stanowi niewielką część jego ogólnej populacji, dlategowedług prognoz ma w najbliższym czasie znacznie wzrosnąć.

Facebook zaczął uruchamiać swoje wersje w różnych językach,korzystając z usług profesjonalnych tłumaczy i bezinteresownejpracy użytkowników, od początku obecnego roku. Portal najpierw stałsię dostępny po francusku, niemiecku i hiszpańsku, a niedługo potempo włosku, norwesku, japońsku i polsku. Ostatnio Facebookrozbudował swoją siedzibę w Kalifornii i zatrudnia nowychpracowników, których liczba ma pod koniec tego roku przekroczyćtysiąc.











