Facebook zapowiada nowe przyciski „lubię to” bez kciuka

Wkrótce społecznościowe przyciski Facebooka przybiorą nową formę. Nie będzie już w nich charakterystycznego kciuka do góry.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Zmiany dotyczą zarówno przycisków „lubię to”, jak i pełniących nieco inną funkcję guzików udostępniania. Przygotowanie nowej wersji zajęło 6 miesięcy, w trakcie których zadbano o to, by wyglądała ona równie dobrze we wszystkich wersjach językowych Facebooka.

Zamiast znanej grafiki podniesionego kciuka na nowych przyciskach znajdzie się białe logo Facebooka. Sam element będzie miał natomiast ciemnogranatowe tło - takie jak górna belka nawigacyjna serwisu. Nowa wersja ma być w ciągu najbliższych tygodni stopniowo wdrażana kolejnym użytkownikom.

grafika

Przycisk „lubię to” powstał w 2010 roku. Od tamtego czasu umieszczono go na ponad 7,5 mln stron, a każdego dnia jest tam wyświetlany łącznie 22 mld razy. Zmieniając jego wygląd twórcy serwisu chcą aby stał się uniwersalny od strony technicznej, bardziej czytelny i wyrazisty.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"