Facebook zapowiada zmiany w Menedżerach do obsługi reklam i firm

Facebook zapowiedział wprowadzenie zmian w najważniejszych platformach służących reklamodawcom do prowadzenia kampanii w serwisie – Menedżerze reklam i Menedżerze firmy. Według obietnic obie platformy staną się bardziej przejrzyste oraz  łatwiejsze w obsłudze i analizowaniu danych reklamowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook zapowiada zmiany w Menedżerach do obsługi reklam i firm

Facebook zapowiedział aktualizację dwóch podstawowych narzędzi na reklamodawców – Menedżera reklam i Menedżera firmy. Jak wyjaśnia serwis wprowadzane zmiany mają umożliwić partnerom łatwiejsze tworzenie i analizowanie kampanii reklamowych.

Zgodnie z obietnicą Menedżer reklam stanie się bardziej przejrzysty dzięki uproszczonej nawigacji i prostszemu układowi. Nowy pasek zadań zapewni więcej miejsca do zarządzania reklamami oraz umożliwi łatwiejszy dostęp do narzędzi analitycznych.

Facebook planuje, że samo tworzenie kampanii reklamowej zostanie również wyraźnie uproszczone m.in. dzięki bardziej intuicyjnym narzędziom, funkcji kopiuj-wklej podczas tworzenia nowych reklam czy automatycznego dodawania nazw.

Z kolei Menedżer firmy ma być udoskonalony, aby umożliwić agencjom sprawniejsze zarządzanie kampaniami, m.in. dzięki ułatwieniu procesu dodawania nowych klientów, zarządzania historią realizowanych działań oraz organizacji pracy przy poszczególnych projektach.

grafika

W grudniu ub.r. Facebook miał globalnie 2,32 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, o 9 proc. więcej niż rok wcześniej. W całym ub.r. koncern zanotował wzrost wpływów o 37 proc. do 55,84 mld dolarów oraz zysku netto o 39 proc. do 22,11 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"