Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety wsierpniu 2007 wyniosła 527 782 egzemplarzy, czyli o 5 proc. więcejniż w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż drugiej "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 433578 egz. Jest to wynik o 8,8 proc. lepszy niż w sierpniu 2006 (398079 egz.).
Na trzecie miejsce awansował tabloid "Super Express" (MediaExpress) - wzrost sprzedaży z poziomu 181 404 egz. do 205 860egz.
Dopiero na czwartej pozycji uplasował się "Dziennik" (AxelSpringer Polska) - na rynku od 18 kwietnia 2006 - ze średniąsprzedażą 168 824 egz. (sierpień 2006 - 221 787 egz.).
Kolejne miejsce zajęła "Rzeczpospolita" - spadek sprzedaży do144 351 egz. (rok wcześniej 162 103 egz.).

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to największy wzrostsprzedaży zanotował "Fakt" i 'Gazeta Wyborcza".











