Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety wlipcu 2007 wyniosła 511 718 egzemplarzy, czyli o 5 proc. więcej niżw analogicznym okresie 2006 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż drugiej "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 418628 egz. Jest to wynik o 4 proc. lepszy niż w lipcu 2006 (401 736egz.).
Na trzecie miejsce awansował tabloid "Super Express" (MediaExpress) - wzrost sprzedaży z poziomu 184 674 egz. do 196 787egz.
Dopiero na czwartej pozycji uplasował się "Dziennik" (AxelSpringer Polska) - na rynku od 18 kwietnia 2006 - ze średniosprzedażą 176 344 egz. (czerwiec 2006 - 197 644 egz.).
Kolejne miejsce zajęła "Rzeczpospolita" - spadek sprzedaży do144 154 egz. (rok wcześniej 153 176 egz.).

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to największywzrost sprzedaży zanotował "Fakt".











