Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety wczerwcu 2007 wyniosła 488 208 egzemplarzy, czyli o 1 proc. więcejniż w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż drugiej "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 416010 egz. Jest to wynik o jeden proc. gorszy niż w czerwcu 2006 (420424 egz.).
Na trzecie miejsce awansował tabloid "Super Express" (MediaExpress) - wzrost sprzedaży z poziomu 192 916 egz. do 193 779egz.
Dopiero na czwartej pozycji uplasował się "Dziennik" (AxelSpringer Polska) - na rynku od 18 kwietnia 2006 - ze średniosprzedażą 177 979 egz. (czerwiec 2006 - 214 826 egz.).
Kolejne miejsce zajęła "Rzeczpospolita" - spadek sprzedaży do140 555 egz. (rok wcześniej 146 689 egz.).

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to największywzrost sprzedaży zanotował "Super Express" - bardzo słaby wynik"Dziennika".











