Na 33,3 tys. zł netto (cena bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono spot przy „Faktach” w niedzielny wieczór. W dni powszednie jest taniej - cena wynosi 30,6 tys. zł.
Za reklamę przy niedzielnym serwisie sportowym trzeba zapłacić 29,7 tys. zł, w dni robocze jest ponad 7 tys. zł taniej, bo cena wynosi 27,1 ys. zł.
Dla prognozy pogody stawki wynoszą odpowiednio: 27,7 tys. zł i 25,9 tys. zł.
W styczniowej ramówce TVN nie ma żadnych programowych nowości – większość programów z jesiennej ramówki miała finały na przełomie listopada i grudnia br.
Za spot przy serialu „Na Wspólnej” reklamodawcy zapłacą 24,4 tys. zł, a przy powtórkach „Kuchennych rewolucji” w czwartkowe wieczory – 28,1 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-media-zasada-sprzedazy-reklam-na-2020-rok-wyzsze-cpp-rabaty-bez-zmian,7170804175505537a ##

Reklamy przy „Milionerach” wyceniono na maksymalnie 21,8 tys. zł, a przy programie „Uwaga” - 21,6 tys. zł.
12 stycznia br. TVN będzie transmitował finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – najdroższy spot wtedy kosztuje 24,5 tys. zł.
Dwa dni później stacja pokaże „Paszporty Polityki” - marketerzy zainteresowani tą relacją zapłacą 18,2 tys. zł.
TVN Media jako drugie, po Biurze Reklamy TVP, opublikowało cennik reklamowy na styczeń 2020 roku.
W ub.r. TVN osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 8,6 proc. do 1,97 mld zł, a przychody z emisji reklam zwiększyły się o 9,7 proc. do 1,42 mld zł. Nadawca zanotował 157,5 mln zł straty netto, głównie wskutek 394,7 mln zł odpisu dot. wartości udziałów w platformie nc+. Na koniec roku zatrudniał 1 514 pracowników.











