„Fakty” najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu

Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lipcu br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Najwięcej w ujęciu procentowym zyskała „Panorama” TVP2 i TVP Info, a jedyny spadek odnotowały „Wydarzenia” Polsatu, Polsatu News i Wydarzeń24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Fakty” najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu
Anita Werner w studiu "Faktów"

„Fakty” TVN i TVN24 BiS w lipcu 2022 roku oglądało średnio 2,14 mln widzów, co zapewniło tym stacjom 22,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis zyskał 5,51 proc. widzów, czyli 112 tys. oglądających (najwięcej spośród wszystkich serwisów w ujęciu wielkości widowni), a jego udział wzrósł z 21,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia oglądalność „Faktów” w TVN w zeszłym miesiącu wyniosła 1,85 mln widzów, a w TVN24 BiS - 289 tys.

Drugą lokatę zajęły „Wiadomości”, których oglądalność w Jedynce i TVP Info w ciągu roku zwiększyła się o 2 proc., czyli o 39 tys. widzów. W lipcu 2022 roku wyniosła 1,98 mln osób (1,43 mln w TVP1 i 546 tys. w TVP Info). Z kolei udział serwisu uplasował się na poziomie 20 proc. (rok wcześniej było to 19,78 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gosc-wydarzen-fakty-po-faktach-gosc-wiadomosci-wyniki-2022,7169801466205825a ##

Podium uzupełnia „Teleexpress”. Jego widownia w Jedynce i TVP Info w ciągu roku wzrosła o 0,85 proc., czyli o 16 tys. oglądających. W lipcu 2022 roku wyniosła 1,91 mln osób (1,33 mln w TVP1 i 581 tys. w TVP Info). SHR% dziennika w zeszłym miesiącu wyniósł 24,66 proc. (25,39 proc. w lipcu 2021 roku).

„Wydarzenia” jako jedyne ze spadkiem

Oczko niżej znalazły się „Wydarzenia” Polsat, Polsat News i Wydarzenia24. Widownia dziennika na trzech antenach wyniosła 1,33 mln osób, po spadku wynoszącym 5,33 proc. (75 tys. widzów). Średnia widownia „Wydarzeń” na głównej antenie wyniosła 1,04 mln osób, w Polsat News - 212 tys., a w Wydarzenia24 - 76 tys. (dziennik na antenie Wydarzenia24 nadawany jest od września ub.r.).

Z kolei wynik plasującej się na piątej pozycji „Panoramy” TVP2 i TVP Info zwiększył się najbardziej w zestawieniu w ujęciu procentowym - o 7,57 proc. do 1,18 mln widzów (782 tys. w Dwójce i 400 tys. w stacji informacyjnej).

grafika

„Fakty” na czele również w 16-49

Wśród widzów w wieku 16-49 lat w lipcu 2022 roku na pozycji lidera oglądalności też znalazły się „Fakty”, których widownia zmniejszyła się o 0,26 proc. (najbardziej w zestawieniu) do 692 tys. oglądających.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizja-lipiec-2022-rok-ostro-w-dol-tvp1-tvn-polsat-tvp-info,7169794361079937a ##

Drugie były „Wydarzenia”, które śledziło 430 tys. osób (w dół o 12,23 proc. - najbardziej w zestawieniu). Podium uzupełniają „Wiadomości” (349 tys. widzów; - 4,87 proc.). Czwarty był „Teleexpress” (319 tys. widzów; + 6,76 proc. - jedyny wzrost w zestawieniu), a piąta - „Panorama” (189 tys. widzów; - 4,06 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online