"Fakty" najdroższe w cenniku TVN na czerwiec

TVN Media podało cennik reklamowy na czerwiec br. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnych "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach".

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Na 64,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy niedzielnym wydaniu "Faktów". W dni powszednie stawka jest niższa i wynosi 50,5 tys. zł.

59,8 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w czwartkowe wieczory.

Tylko 600 zł mniej - 59,2 tys. zł -  kosztuje spot przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus", emitowanym zaraz po głównym wieczornym wydaniu "Faktów".

42,4 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Na Wspólnej", a 39 tys. zł te firmy, które będą chciały emitować reklamę przy programie "Milionerzy".

Spot przy serwisie sportowym wyceniono na 58,3 tys. zł  w dni robocze i na 48,3 tys. zł w niedziele. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 49,7 tys. zł i 42,7 tys. zł.

TVN Media, jako drugie po Biurze Reklamy TVP, podało cennik reklamowy na czerwiec br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"