30-sek. spot przy “Faktach” kosztuje do 58,6 tys. zł w dni powszednie i 58 tys. zł w niedziele (ceny netto, bez rabatów). Stawki dla spotów przy nadawanych tuż przed serwisem informacyjnych prognozy pogody i serwisu sportowego są dużo niższe.
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 20,6 tys. zł w dni powszednie i 17,9 tys. zł w niedziele. Ceny reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 22,7 tys. zł i 20,1 tys. zł.
Na 35,7 tys. zł wyceniono reklamy przy serialu “Na Wspólnej”, zaś niewiele mniej - bo 33 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy “Kuchennych rewolucjach”.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy programie “Mistrzowskie pojedynki - Eternal Glory” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 25,4 tys. zł.
W ostatnim tygodniu lutego na antenie TVN zadebiutują dwa programy. Spot przy “Masterchef Nastolatki” kosztuje 27,1 tys. zł, a przy “You Can Dance Po Prostu Tańcz” - 35,6 tys. zł.

18 lutego stacja pokaże “Galę bestsellerów Empiku” - reklama przy niej kosztuje 27,9 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy telewizyjnej - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na luty.











