Serwis „Fakty po południu” emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 16.00. Średnia widownia audycji w okresie od 7 do 25 kwietnia br. wyniosła 280 tys. osób. Przełożyło się to na 3,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 22 kwietnia br., które śledziło średnio 361 tys. osób. Wszystkie trzy topowe wydania wyemitowano w dni powszednie.
Trzy topowe wydania „Faktów po południu”
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wydarzenia-o-22-00-sledzi-120-tys-widzow-serwis-podnosi-widownie-polsat-news ##
Względem analogicznego okresu ub.r. serwis zyskał 75 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 9 do 27 kwietnia 2015 roku) oglądało go bowiem 205 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 2,43 proc. i 2,79 proc. (należy jednak pamiętać, że wtedy „Fakty po południu” emitowane były tylko w dni powszednie).

TVN24 w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVP Info, którego udział wynosi wówczas 3,72 proc. „Teleexpress Extra”, który ma bardzo wysoką oglądalność - wiosną ub.r. śledziło go 950 tys. widzów. Gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News (0,93 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. TVP Info ma tutaj 1,53 proc. udziału, a Polsat News - 0,63 proc.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Dodajmy, że od soboty 9 kwietnia br. TVN24 zaczął emitować weekendowe wydania „Faktów po południu”, które prowadzi Diana Rudnik. Wcześniej serwis był nadawany od poniedziałku do piątku, a w weekendy TVN24 w tym paśmie pokazywał standardowe serwisy informacyjne (więcej na ten temat).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##












