"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN

W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na kwiecień najwyżej wyceniono spoty przy “Faktach”. To wydatek rzędu blisko 80 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN

79,2 tys. zł (cena netto bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy “Faktach” w dni powszednie. Niewiele mniej, bo 78,3 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę emitowaną przy tym serwisie informacyjnym w niedzielny wieczór.

Spot przy serwisie sportowym kosztuje 57,1 tys. zł w dni robocze i 55,9 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 51,2 tys. zł i 49,7 tys. zł.

42,6 tys. zł trzeba zapłacić za emisję spotu przy “Masterchef nastolatki” i 41,2 tys. zł przy “Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory. 

Na 35,1 tys. zł wyceniono spoty przy “Milionerach”, na 39,6 tys. zł przy “Mam talent”.

Reklamodawcy chcący pojawić się w bloku reklamowym przy programie “The traitors, zdrajcy” zapłacą 29 tys. zł, a przy programie “Czas na show, drag me out” - 28,9 tys. zł. 

Spot przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 34,6 tys.zł, a przy serialu “Odwilż” - 24,8 tys. zł.

Od wtorku 16 kwietnia TVN będzie emitować nowy program z udziałem Małgorzaty Rozenek - Majdan “Pokonaj mnie jeśli potrafisz” - spot przy nim wyceniono na 29,7 tys. zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu