W TVN najwięcej kosztuje reklama przy "Faktach"

W opublikowanym właśnie przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na wrzesień br. najwyżej wyceniono reklamy emitowane przy serwisie informacyjnym "Fakty" - za 30 -sek. spot trzeba zapłacić 84,2 tys. zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

84,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek) kosztuje reklama przy "Faktach" w dni powszednie. Stawka dla emisji przy niedzielnym wydaniu jest niższa i wynosi 73,3 tys. zł.

Maksymalna cena za spot przy serwisie sportowym po wieczornych "Faktach" wynosi 69,3 tys. zł w dni robocze i 60,2 tys. zł w niedziele. Z kolei za reklamy przy prognozie pogody marketerzy zapłacą 62,6 tys. zł od poniedziałku do piątku oraz 54,4 tys. zł w niedzielne wieczory.

Z początkiem września TVN wprowadza jesienną ramówkę, w której pojawi się kilka nowych produkcji oraz premierowe odcinki już znanych widzom programów i seriali.

62,6 tys. zł kosztuje spot przy "Kuchennych rewolucjach" (emisja w czwartki) i 59,9 tys. zł przy programie "Masterchef" (niedzielny wieczór).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-detektywi-tvn-kiedy-emisja-obsada-opinie,7169493581224065a ##

Na 52,6 tys. zł wyceniono reklamę przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia " (emisja we wtorki), 40,9 tys. zł kosztuje spot przy programie "Totalne remonty Szelągowskiej" (emisja w środy), 57,4 tys. zł - reklama przy "Top Model" (emisja w soboty).

Za spot przy show "Kuba Wojewódzki" trzeba zapłacić 38,1 tys. zł, a za reklamę przy "Milionerach" - 43,6 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Na Wspólnej" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 42,6 tys. zł, przy serialu "Pati" (emisja w poniedziałek) - 41,8 tys. zł, zaś przy serialu "Szadź" (emisja w niedziele) - 58 tys. zł.

TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - podało ceny reklam na wrzesień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa