35 tys. zł (netto, bez rabatów i VAT) trzeba zapłacić za 30 sek. spot przy "Faktach" w dni powszednie. Cena dla emisji w niedzielny wieczór jest niższa i wynosi 32,4 tys. zł.
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 29,5 tys. zł w dni robocze i 27,1 tys. zł w niedziele. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio: 28,3 tys. zł i 24,3 tys. zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-lider-programy-informacyjne-w-polsce-jakie-wyniki-wiadomosci-wydarzenia,7169850105427585a ##
Za spot przy serialu "Na Wspólnej", którego emisji TVN w czasie wakacji nie zawiesza, trzeba zapłacić 26,1 tys. zł, a za reklamę przy "Milionerach" - 26,2 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani reklamą przy powtórkowych odcinkach "Kuchennych rewolucji" w czwartkowe wieczory muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 32 tys. zł.
TVN Media jako drugi broker telewizyjny - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na lipiec.

Według danych Nielsen Audience Measurement w maju br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 361 591 widzów, a udział w rynku oglądalności - 6,58 proc., po spadku rok do roku o 9,4 proc.











