Zupełnie nowe Familijne. Tak dziś wyglądają klasyczne słodycze

Firma Colian wprowadziła nowe opakowania wafelków Familijnych. Promuje je kampanią autorstwa agencji Opus B.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zupełnie nowe Familijne. Tak dziś wyglądają klasyczne słodycze

Zadaniem zespołu Opus B było opracowanie komunikacji nowych opakowań wafelków Familijne, które sukcesywnie pojawiają się na sklepowych półkach.

- O nowych opakowaniach wafelków postanowiliśmy opowiedzieć lekko i z uśmiechem, w znanej już widzom konwencji wierszyka, i z udziałem sympatycznych animowanych bohaterów - tłumaczy Kuba Janicki, creative director w Opus B.

Wafelki Familijne w nowych opakowaniach

Autorzy działań bazując na istniejących elementach stworzonej przez siebie platformy "Mus je schrupać zanim znikną", wzbogacili komunikację o nowe elementy, w tym animację poklatkową. 

Kampania zasięgiem obejmie telewizję oraz serwisy VOD i YouTube. Opus B odpowiada za kreację oraz realizację spotu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+