Wspólne oglądanie filmów motywem przewodnim kampanii marki Familijne

Wystartowała kampania marki Familijne (Colian), której motywem przewodnim jest wspólne oglądanie filmów oraz seriali w domowym zaciszu. Akcja "Familijne Wieczory Filmowe" obejmuje szereg aktywności promocyjnych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wspólne oglądanie filmów motywem przewodnim kampanii marki Familijne

Kompleksowe działania zostały zaplanowane w największych stacjach tv, na platformach VOD, mediach społecznościowych i kinie.

Główną osią komunikacji jest konkurs – do wygrania 300 nagród filmowych. Aby wziąć w nim udział, trzeba kupić dwa dowolneopakowania Wafli Familijne, wejść na stronę familijne.pl oraz podzielić się swoją ulubioną sceną filmową. Konkurs trwa do 31 marca be. Do wygrania jest 300 rocznych dostępów do player.pl oraz zapasy Wafli Familijne.

W ramach kampanii zaplanowano emisje billboardów sponsorskich w największych stacjach TV w pasmach filmowych oraz przy najpopularniejszych serialach. Uzupełnieniem kampanii są działania zasięgowe w serwisach VOD oraz reklama kinowa. Familijne Wieczory Filmowe wspiera również promocja w social mediach marki.

Firma nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za kampanię.

 

Wiosną i latem ub.r. marka Familijne promowana była działaniami pod hasłem "Mus je schrupać...zanim znikną".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online