Fani K-Popu mają swoją Coca-Colę

Coca-Cola Zero Cukru K-Wave to limitowana edycja Coca-Coli dla fanów popularnej, koreańskiej muzyki K-Pop. Oprócz produktu, marka przygotowała doświadczenia cyfrowe i IRL („in real life”), łączące miłośników koreańskiej popkultury z całego świata.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fani K-Popu mają swoją Coca-Colę

Marka zaangażowała w projekt Coca-Cola Zero Cukru K-Wave aż trzy topowe zespoły K-Popowe; Stray Kids, ITZY i NMIXX, a także założyciela JYP Entertainment, J.Y.Park, którzy wspólnie wydali hymn K-Popu i teledysk zatytułowany „Like Magic”. Pełny utwór i video będzie można obejrzeć już na początku marca na na oficjalnym kanale Coca-Cola na Youtube oraz na platformie Creations Hub.

Nowa limitowana Coca-Cola

Ponadto, w ramach kampanii, konsumenci mają możliwość wzięcia udziału w „Like Magic” Fan Music Video Digital Experience, czyli doświadczeniu na platformie Creations Hub pomagającym urzeczywistnić marzenia fanów, zanurzając ich bezpośrednio w świecie K-Popu, u boku ich idoli.  To wszystko za sprawą sztucznej inteligencji – wystarczy osadzić swój głos, imię i zdjęcie, by pojawić się w różnych miejscach teledysku. Wygenerowany materiał można także pobrać i udostępnić w mediach społecznościowych.

Coca-Cola Creations będzie również gospodarzem koncertu K-Pop w Seulu z udziałem gwiazdorskiej obsady JYPE i innych wyjątkowych artystów. Transmisja z wydarzenia zostanie udostępniona dla fanów K-Popu z całego świata na oficjalnym kanale Coca-Cola na Youtube.

Wprowadzenie na rynek Coca-Cola Zero Cukru K-Wave obejmuje również współpracę z Private Policy, w ramach której powstała wyjątkowa kolekcja odzieży i akcesoriów, koszulek, bluz, czapek, biżuterii i pasków.  Dla wielbicieli doskonałego smaku i kultury K-Popu z Polski, Coca-Cola przygotowała specjalną loterię, w której do wygrania będą wspomniane gadżety – rozpocznie się ona już w kwietniu, a produkty biorące w niej udział będzie można znaleźć w sieci sklepów Lidl.

Coca-Cola Zero Cukru K-Wave będzie dostępna w puszkach o pojemności 250 ml w wybranych sklepach spożywczych sieci Żabka od 29 lutego, a od połowy marca również w selektywnej dystrybucji. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"