Znane z horrorów postaci: Chucky (Laleczka Chucky), Freddy Fazbear (Pięć Koszmarnych Nocy), The Grabber (Czarny Telefon) oraz M3gan (M3GAN) wezmą udział w kampanii limitowanej edycji napojów Fanta. Universal pokaże dwa nowe horrory z udziałem tych bohaterów: "Czarny Telefon 2" oraz "Pięć Koszmarnych Nocy 2". Oba filmy powstają w studiu Blumhouse.
Postaci te pokażą się na etykietach napojów Fanta Halloween. Chucky'ego będzie można zobaczyć na limitowanej, jagodowej Fanta Chucky, która jest już dostępna w sklepach. Na Fanta Orange oraz Fanta Orange Zero znajdziemy Freddy’ego Fazbeara, natomiast na Fanta Lemon Zero – M3gan.
The Grabbera pojawi się na Fanta Shokata Zero. Ponadto, dzięki kodom QR umieszczonym na opakowaniach fani mogą odblokować dodatkowe treści i atrakcje, a także wygrać iPhone'a 17 z limitowanym etui i inne nagrody.

Kampania swoim zakresem obejmuje działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, VML, Fortis oraz 24/7Communication.











