Reality-show „Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie kilkanaście osób wyrwanych prosto z wygodnego życia w mieście trafia na kilka tygodni do wiejskiego gospodarstwa bez prądu, bez internetu i bez ciepłej wody. Uczestnicy mieszkają pod jednym dachem, więc muszą nauczyć się ze sobą współpracować. Pierwszy sezon nadawany był na początku tego roku.

Show ponownie będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka. Castingi do programu odbywały się wczesną wiosną.
Emisja w prime-time w dni powszednie
Premierowe odcinki „Farmy 2” w Polsacie będzie można oglądać w dni powszednie o godz. 20.00, począwszy od 2 stycznia 2023 roku. W tym samym paśmie w styczniu i lutym br. oglądać można było pierwszą odsłonę produkcji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-powstala-telewizja-polsat-historia-programy-ludzie-urodziny-30-lat-zygmunt-solorz-majatek-jak-odbierac,7169734778791553a ##
Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska.
1,20 mln widzów pierwszego sezonu
Średnia widownia premierowych odcinków pierwszego sezonu reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 17 stycznia do 25 lutego 2022 roku (w dni powszednie o 20.00) wyniosła 1,20 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 8,49 proc. w gronie wszystkich widzów, 11,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,24 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

„Farma” notowała wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów Polsatu. Na przykład w 2021 roku udział stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,19 proc., a w grupie 16-49 było to 9,77 proc.











