Fat Baby rozpoczyna współpracę z Echo Investment

Agencja Fat Baby wygrała przetarg organizowany przez spółkę Echo Investment. Stworzy identyfikację wizualną oraz elementy wizerunkowe nowego kryształowego biurowca Q22, który stanie przy skrzyżowaniu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy obejmuje doradztwo strategiczne, stworzenie nazwy, logotypu, identyfikacji wizualnej dla inwestycji. Fat Baby odpowiada również za przygotowanie elementów wizerunkowych – strony internetowej, reklam prasowych, ogrodzenia inwestycji, prezentacji multimedialnych, animacji pokazowych, jaki i sprzedażowych – pakietu materiałów dla leasing managerów takich jak broszury, foldery techniczne, prezentacje itd.

Stworzona przez Fat Baby nazwa nowego biurowca - Q22 odzwierciedla motyw przewodni największej i najważniejszej w historii Echo Investment inwestycji, która nazywana jest przez jej twórców APA Kuryłowicz & Associates architektonicznym kryształem. Q22 to skrót pierwszej litery angielskiego słowa “quartz” oraz adresu tj. alei Jana Pawła II 22.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa