Ferrero Rocher „dodaje Świętom magii” migoczącymi billboardami (wideo)

Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa pralinek Ferrero Rocher, w ramach której ich billboardy połyskują blaskiem. Akcję przygotowały firmy Vizeum, Posterscope i AMS.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii pod hasłem „Ferrero Rocher dodaje Świętom magii” na plakatach wielkoformatowych od opakowania tych pralinek odbija się świetlny połysk, co uzyskano dzięki odpowiedniej iluminacji. Taki efekt ma podkreślać prawdziwość sloganu i wyróżniać całą reklamę.

Iluminację wprowadzono na ponad 100 backlightów (o wymiarach 6 x 3 m i 8 x 4 m) w 8 największych aglomeracjach. Natomiast na wybranych nośnikach w Warszawie dodatkowo zostały zamontowane migoczące lampki LED.

Akcja potrwa do 15 grudnia. Przygotowały ją dom mediowy Vizeum, agencja Posterscope i firma AMS, na której nośnikach outdoorowych pokazywane są reklamy Ferrero Rocher.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"