Festiwal Kolorów w portfolio agencji More Bananas

Agencja More Bananas rozpoczęła współpracę z Festiwalem Kolorów. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii płatnych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Festiwal Kolorów w portfolio agencji More Bananas

W zakres obsługi More Bananas wchodzi realizacja kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie.

- Naszym celem jest promocja Festiwalu Kolorów oraz produktów festiwalowych na Facebooku i Instagramie. Chcemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o nowopowstałej kolekcji ubrań i gadżetów sygnowanych marką Festiwalu Kolorów - mówi Zuza Frydel, junior performance specialist w More Bananas.

Za działania reklamowe odpowiedzialna jest Zuza Frydel (junior performance specialist) ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec (graphic designer). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.

Najbliższy Festiwal Kolorów odbędzie się 29 maja w Warszawie. Pod koniec 2020 roku otwarty został również Sklep Festiwalu Kolorów, oferujący kolekcję ubrań i gadżetów sygnowanych marką festiwalu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela