Festiwal Promocji Miast Polskich

Wiosną przyszłego roku w Warszawie odbędzie się I edycja Festiwalu Promocji Miast Polskich.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Festiwal ma stać się forum dyskusji i wymiany doświadczeń pomiędzy osobami na co dzień zajmującymi się tworzeniem i realizacją strategii promocyjnych zmierzających do budowania mocnego, rozpoznawalnego wizerunku miast. Projekt skierowany jest do samorządów, mediów, ekspertów i autorytetów w dziedzinie promocji miast, w tym przedstawicieli agencji reklamowych oraz  do mieszkańców.

Organizatorem i pomysłodawcą projektu jest Grupa Ströer w Polsce.

W ostatnich latach coraz więcej miast i regionów rozpoczęło realizację kampanii promocyjnych na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym, w których nośniki reklamy zewnętrznej stanowiły znakomite medium komunikacji społecznej. Możemy poszczycić się realizacją znaczących projektów promocyjnych na rzecz miast. Jesteśmy ekspertem w dziedzinie reklamy zewnętrznej. Będąc partnerem miast, wychodzimy naprzeciw potrzebom związanym z edukacją i podwyższaniem standardów realizacji projektów promocyjnych miast w Polsce i poza granicami – mówi Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.

Patronat Honorowy nad Festiwalem objął Związek Miast Polskich. Swój udział w projekcie zapowiedział Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Prezes Zarządu Instytutu Marki Polskiej, Mirosław A. Boruc.

Festiwal Promocji Miast Polskich obejmuje dwa kluczowe elementy: Konkurs, podczas którego zostaną uhonorowane wyróżniające się projekty promocyjne realizowane przez samorządy w Polsce (w różnych kategoriach). Konkursowi  towarzyszyć będą atrakcyjne dla miast nagrody i wyróżnienia. Istotną część Festiwalu stanowić będą wykłady i warsztaty  prowadzone przez specjalistów z kraju oraz ekspertów z zakresu budowania marek miast z najbardziej znanych metropolii europejskich. Miasta polskie konkurują ze sobą w swoich staraniach o inwestorów, turystów, nowych mieszkańców, pozyskanie wysoko wykwalifikowanych pracowników, artystów i inteligencji. Część z nich może pochwalić się znaczącymi sukcesami. Jednak konieczność prowadzenia przemyślanych, długoterminowych i profesjonalnie realizowanych działań wizerunkowych i informacyjnych jest coraz większa – mówi Anna Proszowska-Sala, Public Affairs Manager w Grupie Ströer. Konsekwentne budowanie marki miasta, kreowanie i wzmacnianie jego wizerunku staje się niezbędnym elementem strategii rozwoju miast w kraju i za granicą.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+